Tellimine

Kõiki kaupu on võimalik soetada www.sportfever.ee online poe ning e-posti info(at)sportfever.ee kaudu.

Poe aadress: Punane 56 Tallinn

Kõiki pakke ei saa automaati tellida kuna ületavad pikkuse ja kaali piirangud.

E-poe kaudu tellimine

Kaup

Kõik kuvatavad tooted ei pruugi olla tavapäraselt laos olemas. Kui mõni toode puudub laos või tellimust ei ole võimalik täita siis võtab online poe töötaja kasutajaga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga.

Konto loomine

Selleks, et meie poest osta, tuleb teil ennast meie veebileheküljel registreerida. Selleks tuleb minna Teie konto lehele, mis on üleval paremal servas. Sisestage oma e-post aadress ning vajutage Loo konto. Täitke vajalikud lahtrid ning vajutage Registreeri.

Teie isikuandmed, mille sisestate ostude sooritamiseks on konfidentsiaalne info ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.

Ostukorvi koostamine

E-poe kaudu osta on lihtne – vali välja kaup, sisesta kogus ja vajuta Lisa korvi. Toode lisandub Ostukorvi.

Ostukorvis olevaid tooteid on võimalik näha vajutades üleval paremal nurgas olevale ikoonile Ostukorv. Kui oled midagi ülemäärast Ostukorvi paigutanud, siis saad selle sealt eemaldada, vajutades toote järel Kustuta.

Tellimuse koostamine

Kui kõik vajalik on ostukorvis, siis sisenege Ostukorvi ja vajutage ikoonile Kassasse.

Valige endale sobiv kohaletoimetamis viis:
1. Ostja tuleb ise kaubale järgi-Pakk saadakse kätte Tallinnas Sportfever OÜ poest aadressiga Punane 56
2. Kuller – pakk saadetakse kulleriga otse antud aadressile. Pakk tuuakse otse kätte ja seda juba paki saatmisele järgneval päeval. Kulleri tulekul peab olema kodus või muul aadressil, mis tellimisel sisestatud.
3. DPD automaat
Kui DPD automaati on Teie nimele pakk saabunud, saadetakse teile SMS või E-kiri, kus on toodud järgnev info:
*Pakinumber
*Pakiautoaadi nimi
*Paki hoiustamise aega
*PIN-koodi mille alusel pakk kliendile väljastatakse

Paki suurus ja kaalu piirmõõdud: Suurus: min A5 ümbrik Kaal: max. 20 kg Pikim külg: max. 60 cm(laius+ kõrgus) + pikim külg

Saatmiskulu lisandub kaubaarvele ja selle tasub kauba saaja. Tasuta saatmine alates 50 eurost koos maksudega.

Maksmine

Maksemeetodiks on arvega maksmine. Vajutage hiirega Arvega maksmise peale. Kontrollige, et kõik väljad on õigesti täidetud ning siis vajutage nuppu Saadan oma tellimuse. Peale tellimuse saatmist saadame Sulle e-postiga tellimuse kinnituse kauba saadavuse ning tarneajaga. Vormistatakse elektrooniline arve, mis saadetakse Sinu poolt sisestatud e-posti aadressile.

Arve tasumine toimub ülekandega firma arvele, mis on märgitud saadetaval arvel. Arve tasumisel palume selgituseks märkida arve number. Kõik hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Ülekande laekumisel võetakse tellimus töösse ning sellest teavitame ka klienti e-posti teel.

Kaupade eest, mis ei asu laos, vaid on tellimisel, tuleb tasuda vähemalt 50% arve summast, mille peale võetakse tellimus täitmisele. Üldjuhul toimub maksmine 4-14 päeva jooksul peale kauba kätte saamist, kui ei ole saadetud vastava sisulist elektroonilist kirja.

Tellitud kaupade tarnimine

Toodete garanteeritud tarneaeg on 7-28 päeva kui toote juurde ei ole kirjutatud teisiti. Üldjuhul jääb toote tarneaeg alla 14 päeva. Juhul, kui me ei suuda mõnda toodet 28 päevaga tarnida informeerime Teid sellest koheselt. Vajadusel on Teil siis võimalus tellimus tühistada ja me kanname Teile raha tagasi.

Kui Te olete tellinud rohkem kui 50 euro eest, on kaupade vedu Eestis tasuta. Kui Te olete tellinud vähem kui 100 euro eest, saate Te oma tellitud kaubad valitud transpordiga ning seda teostatakse 3 päeva jooksul pärast raha ülekandmist. DPD automaati paki saatmine tasuta juhul kui pakk vastab mõõtude ja kaalu nõuetele

Transpordi kulu maksab tellija.

Toodete tagastamine ja vahetus

Teil on õigus tellitud kaubad 14 päeva jooksul vahetada või tagastada. Tagastatav toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata. Vahetamise ja tagastamisega seotud kulud kannab klient.

Garantii

Kuni kehtib seadusega ette nähtud pretensiooni esitamise tähtaeg, vastutame me oma leheküljel www.sportfever.ee müüdud toodete eest

E-posti kaudu tellimine

E-posti kaudu tellides kirjutage palun kauba nimetus ja kogus. Arve koostamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks vajalikud andmed.

Saaja (kui ei ole asutus, siis kirjutage eraisik)
Saaja Ees-ja perekonnanimi
Aаdress (tänav, maja nr., korteri nr.)
Linn
Postiindeks
Telefon
E-post
Kauba nimetus ja kogus
Kauba kohaletoimetamise viis: 1. Ostja tuleb ise kaubale järgi 2. Kullerpakk 3. DPD automaat

Kui Sinuga ei ole hiljemalt 2 tööpäeva jooksul ühendust võetud või Sa ei ole kindel, kas tellimus ikka sai edastatud, siis palun helista telefonil 56616299 või saatke kiri info(at)sportfever.ee.